czwartek, 14 marca 2013

Pająki


Pająki to dziwne stworzenia. Mają za dużo oczu i za dużo odnóży, ale któż z nas nigdy nie zachwycił się imponującą siecią utkaną przez te zdolne stawonogi.



Taki gąszcz pajęczych potrafi być naprawdę zachwycający gdy zostanie odpowiednio oświetlony promieniami porannego słońca...
 ... czasem bywa też przyczyną kłótni gdy któryś z lokatorów pajęczego osiedla zapędzi się na nieswoją nitkę.


Niestety zdjęć samego starcia nie udało mi się wykonać ze względu na dynamikę sceny. Cała pajęczyna trzęsła się jak struna od gitary.







3 komentarze:

  1. A to ciekawe. Kłótni między pająkami na jednej pajęczynie to jeszcze nie widziałam. Muszę poszukać jakichś pajęczych osiedli, ale to chyba już w przyszłym sezonie...
    A na jakieś zdjęcia skakunów na blogu można liczyć? :) Wprawdzie pajęczyny nie przędą, ale te oczy... :)

    A tutaj najbardziej mi się podoba zdjęcie drugie od góry. Ma klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kłótni doszło ponieważ jeden z pająków prawdopodobnie zabłądził na nieswoją pajęczynę. To było w tym samym miejscu gdzie zrobiłem zdjęcie które wyróżniłaś.

      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
    2. A no i skakunów niestety nie mam :( Ale może kiedyś będą ;)

      Usuń